Jak nakupovat
FORMY NÁKUPU
Prodej a dovoz zajišťujeme po celé České republice a na Slovensku. Nákup v našem e-shopu je zcela jednoduchý.
Nakupovat v našem obchodě můžete:
-přes náš e-shop: www.vodnimolo.cz
-telefonicky: +420 724 030 127
-emailem: info@vodnimolo.cz
JAK CELÝ NÁKUPNÍ PROCES PROBÍHÁ
Nákup v našem e-shopu vodnimolo.cz se dá shrnout do 6 základních kroků.
1. KROK - VÝBĚR ZBOŽÍ
Pro vložení zboží do košíku stačí kliknout na tlačítko „DO KOŠÍKU“, které naleznete u zboží, o které máte zájem. Máte-li zájem o větší množství stejného zboží, upravte počet přímo v nákupním košíku nebo při rekapitulaci objednávky před jejím odesláním.
Potřebujete-li doplnit informace nebo poradit s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Rádi Vám pomůžeme a poradíme.
2. KROK - NÁKUPNÍ KOŠÍK
Po výběru zboží se dostanete do vašeho Nákupního košíku, ve kterém můžete:
-zkontrolovat vámi vybrané zboží,
-zkontrolovat cenu za jednotku zboží,
-změnit zvolené množství.
3. KROK – PLATBA A DOPRAVA
Po výběru zboží a jeho množství je třeba zvolit způsob platby a doručení.
4. KROK – INFORMACE O VÁS
Po výběru způsobu dopravy a platby je třeba vyplnit údaje k doručení vaší objednávky.
Nabízíme dvě možnosti nákupu:
-s registrací – pokud jste již registrováni, stačí se přihlásit.
-bez registrace.
Zboží si můžete nechat poslat na jinou adresu nebo zakoupit na firmu.
Při zadávání údajů můžete zvolit možnost nechat si zasílat novinky – newsletter. Na email, který uvedete v objednávce, Vám maximálně 1x měsíčně pošleme naše novinky a akční nabídky. Nemusíte se bát, že zahltíme Vaši emailovou schránku. Budete tak mít přehled o akcích a nových produktech v naší nabídce vždy jako jedni z prvních! Tuto možnost mohou zvolit jak registrovaní, tak i neregistrovaní zákazníci.
Kontrola, úprava a odeslání objednávky. Po odeslání objednávky Vám je na email automaticky odeslán přehled uskutečněné objednávky, který Vám slouží zároveň jako kontrola i potvrzení objednávky. Dbejte proto zvýšené pozornosti při zadání e-mailu. Pokud je email v objednávce v pořádku a přesto Vám potvrzení objednávky nepřišlo, kontaktujte nás.
5. KROK – INFORMACE O EXPEDICI/VYZVEDNUTÍ ZÁSILKY
Emailem Vám přijde informace o přesné ceně za dopravu, o expedování zboží přepravci/připravení k vyzvednutí na odběrném místě.
6. KROK – PŘEVZETÍ OBJEDNANÉHO ZBOŽÍ
V dohodnutém termínu je třeba zboží vyzvednout. Nejste-li s produktem spokojeni, je možné jej bez udání důvodu do 14 dnů vrátit.