Jak nakupovat

FORMY NÁKUPU

Prodej a dovoz zajišťujeme po celé České republice a na Slovensku. Nákup v našem e-shopu je zcela jednoduchý.

Nakupovat v našem obchodě můžete:

-přes náš e-shop: www.vodnimolo.cz

-telefonicky: +420 724 030 127

-emailem: info@vodnimolo.cz

 

JAK CELÝ NÁKUPNÍ PROCES PROBÍHÁ

Nákup v našem e-shopu vodnimolo.cz se dá shrnout do 6 základních kroků.

1. KROK - VÝBĚR ZBOŽÍ

Pro vložení zboží do košíku stačí kliknout na tlačítko „DO KOŠÍKU“, které naleznete u zboží, o které máte zájem. Máte-li zájem o větší množství stejného zboží, upravte počet přímo v nákupním košíku nebo při rekapitulaci objednávky před jejím odesláním.

Potřebujete-li doplnit informace nebo poradit s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Rádi Vám pomůžeme a poradíme.

 

2. KROK - NÁKUPNÍ KOŠÍK

Po výběru zboží se dostanete do vašeho Nákupního košíku, ve kterém můžete:

-zkontrolovat vámi vybrané zboží,

-zkontrolovat cenu za jednotku zboží,

-změnit zvolené množství.

 

3. KROK – PLATBA A DOPRAVA

Po výběru zboží a jeho množství je třeba zvolit způsob platby a doručení.

 

4. KROK – INFORMACE O VÁS

Po výběru způsobu dopravy a platby je třeba vyplnit údaje k doručení vaší objednávky.

Nabízíme dvě možnosti nákupu:

-s registrací – pokud jste již registrováni, stačí se přihlásit.

-bez registrace.

Zboží si můžete nechat poslat na jinou adresu nebo zakoupit na firmu.

Při zadávání údajů můžete zvolit možnost nechat si zasílat novinky – newsletter. Na email, který uvedete v objednávce, Vám maximálně 1x měsíčně pošleme naše novinky a akční nabídky. Nemusíte se bát, že zahltíme Vaši emailovou schránku. Budete tak mít přehled o akcích a nových produktech v naší nabídce vždy jako jedni z prvních! Tuto možnost mohou zvolit jak registrovaní, tak i neregistrovaní zákazníci.

Kontrola, úprava a odeslání objednávky. Po odeslání objednávky Vám je na email automaticky odeslán přehled uskutečněné objednávky, který Vám slouží zároveň jako kontrola i potvrzení objednávky. Dbejte proto zvýšené pozornosti při zadání e-mailu. Pokud je email v objednávce v pořádku a přesto Vám potvrzení objednávky nepřišlo, kontaktujte nás.

 

5. KROK – INFORMACE O EXPEDICI/VYZVEDNUTÍ ZÁSILKY

Emailem Vám přijde informace o přesné ceně za dopravu, o expedování zboží přepravci/připravení k vyzvednutí na odběrném místě.

 

6. KROK – PŘEVZETÍ OBJEDNANÉHO ZBOŽÍ

V dohodnutém termínu je třeba zboží vyzvednout. Nejste-li s produktem spokojeni, je možné jej bez udání důvodu do 14 dnů vrátit.